„Susține copiii nevăzători prin hipoterapie 2017

https://www.bursabinelui.ro/BursaBinelui/Proiecte/Sustine-copiii-nevazatori–prin-hipoterapie

Dezvoltare personală pentru elevi martie – mai 2016– program de autocunoaştere şi dezvoltare personală pentru elevi din licee diferite din Bucureşti, inclusiv 2 elevi nevăzători.

Să punem in practică teoria” – iunie – august 2015 – finantat din Fondul Social European – Asociatia Young Goldfish a organizat practica si dezvoltarea personala pentru 15 studenti la Facultatea de Psihologie, Universitatea Hyperion.

Călătorie în Lumea Mea mai 2014 – iunie 2015, susţinut de Fundaţia Orange în parteneriat cu şcolile şi liceele speciale pentru deficienţi de vedere din Arad, Bucureşti, Buzău, Cluj, Iaşi şi Timisoara. Proiectul a urmărit creşterea accesului la educaţie şi dezvoltarea abilităţilor de viaţă independentă.

Sustainable Lifestyle”Programul Tineret in Actiune – 12-19 mai 2013 – 35 de tineri din 7 ţări – Italia, Letonia, Portugalia, Romania, Spania, Turcia, Polonia au participat la cursul de formare organizat de Young Goldfish în  jud. Brasov.

Build Your Career Dream – 22-31 iulie 2013 – curs de formare organizat în jud. Constanţa – a reunit 32 de tineri din 8 ţări participante – Cipru, Italia, Letonia, Portugalia, Romania,  Spania, Turcia si Ungaria.

„Urmează-ţi visul!”, (2011-2012), sustinut printr-un grant de The Body Shop Foundation din Anglia prin Programul EMEA Grants,  a inclus crearea unui studio de producție audio pentru înregistrarea de manuale și cărți educative cu scopul de a facilita accesul la educație a tinerilor, cu deficiențe de vedere.

Măsuri active de ocupare pe o piaţă a muncii în continuă schimbare”, (2010-2012)  a inclus servicii de consiliere şi orientare profesională pentru 224 de persoane în cadrul centrului de informare şi consiliere, cursuri de calificare pentru profesiile de cofetar/patiser, chelner, cameristă, agent vânzări şi instructor / formator şi medierea angajării şomerilor şi persoanelor în căutarea unui loc de muncă. Parteneri: Succes HR TGM, Compania de Investiţii în Turism, Milenium Expert Credit.

„Orient Express” (2009–2010) – finanţat de Fundaţia Soros România, a inclus 16 evenimente  de consiliere şi orientare profesională cu participarea a 18 companii şi a peste 250 de tineri  din Bucureşti, Iaşi, Braşov, Constanţa. Companiile care s-au implicat în proiect au fost Oracle, Danone, Perfect Tour, Microsoft, Centrul de Invăţământ Turistic, Human People Academy, British Council, agenţia de resurse umane Success HR TGM, A D Pharma, Institutul Naţional de Sănătate Publică. Partenerii media care au difuzat spotul TV: TVR şi The Money Channel